Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Tvättmaskin

hej..jag ha en Cylina wm33a..Har tvättat o kan nu inte få upp luckan plus att den inte tar sköljmedlet!! Vad kan det bero på? o hur får jag upp luckan??

Marie Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Marie

    Har du kontrollerat att maskinen har tömt? Börja med att kontrollera nålfällan/pumpinsatsen bakom luckan längst ner på maskinen. Var beredd på att det rinner ut vatten när du öppnar luckan.
    Det här står i bruksanvisningen där det även står hur du kan nödöppna luckan.

    Carina
  • Kommentaren har flyttats till ett separat inlägg.

    Peter
  • Kommentaren har flyttats till ett separat inlägg.

    Calle
  • Kommentaren har flyttats till ett separat inlägg.

    Helenkristensen
  • Kommentaren har flyttats till ett separat inlägg.

    Lillemor Eriksson
  • Kommentaren har flyttats till ett separat inlägg.

    Peterm
  • Hej! Min tvättmaskin Cylinda Ft 46 visar i fönstret F6 och när jag läser i bruksanvisningen om detta så står det att det behövs service. En temperaturstopp. Är det något jag själv kan fixa?

    Gunilla Eliasson
  • Hej!

    Vad detta beror på, vågar vi inte svara på utan att en tekniker får undersöka det. Det du själv kan göra är att följa de anvisningar som finns i bruksanvisningen när det gäller felsökning och rengöring.
    Ett besök från vår tekniker kostar 995 kr och då ingår framkörning och en halvtimmes arbete. Väl på plats får du ett kostnadsförslag av honom.
    Skulle du anse att det då är värt att laga, så lagar han den och en faktura kommer i efterhand.
    Anser du att du hellre lägger pengarna på en ny produkt tackar du nej till lagning.Det minsta vi debiterar för ett besök är 995 kr.
    Tackar du nej till lagning och istället köper en ny Cylinda produkt slipper ni betala fakturan på 995.
    Besök kan du själv boka på vår sida:
    http://www.cylinda.se/BokaService

    Med vänlig hälsning

    Lars
  • Kommentaren har flyttats till ett separat inlägg.

    Niklas
  • Kommentaren har flyttats till ett separat inlägg.

    Ann-Mari
  • Hej!
    Har en Cylinda maskin som piper då man ska starta....
    Man hör att den går framåt i programmet sen klickar det till och den börjar pipa och indikerar E35.
    Vad kan felet vara?
    Maskinen är ca 5 år.
    //Ninni

    Ninni
  • Hej!
    Vilken maskin gäller det

    modellbeteckning ?

    Med vänlig hälsning

    Lars
  • FT572
    är det

    Ninni
  • Kommentaren har flyttats till ett separat inlägg.

    mario
  • Kommentaren har flyttats till ett separat inlägg.

    Helena Hoas
  • Cylinda tvättmaskin Sverigetvätten står och blinkar med alla tänkbara ledlampor. Man kan varken stänga av den eller öppna luckan.
    Efter tömning manuellt och nödöppning fortsätter den att blinka.

    Jens
  • Hej Jens!

    Låter som det är problem med uttömning. Har du kontrollerat avloppspumpen? Om avloppsslangen är kopplad till ett vattenlås under tvättho så kan du lossa slangen vid tvätthon och se så det inte sitter något skräp där. Avloppsslangen skall också sitta i en böj upp på väggen. För att nollställa maskin håller du start/stopp knappen intryckt i några sekunder.
    Hoppas att detta hjälper dig.

    Anita
  • Kommentaren har flyttats till ett separat inlägg.

    Margaretha Mårtensson
  • Hej, har en Cylinda FT 426 som löser ut jordfelsbrytaren i huset. Den verkar "läcka" vatten underifrån. Jag har öppnat rensluckan och tömt ur några mynt och hårnålar.
    Glasluckan känns även varm när jag känner på den med handen.

    mattias mattsson
  • Hej !

    Jag har en tio år gammal FT 58. På senaste tiden har jag hört att det skrapar till ibland, när trumman vänder. Det verkar även som om hela trumman rör sig mera än förut.
    Jag har kontrollerat alla fyra dämparna och dom verkar lika " mjuka " alla fyra.
    Troligen det som är felet.
    Är det vanligt att de blir dåliga samtidigt eller är det mera troligt att en blivit dålig och så har resten fått större påkänningar.

    MVH Håkan.

    Håkan Edberg
  • Hej Håkan!

    Det är väldigt ovanligt att det blir fel på dämparna. Du kan lossa en av valkarna som sitter i cylindern och titta så det inte har kommit ner något under cylindern.
    Service går att boka på vår sida
    http://www.cylinda.se/BokaService

    Anita
  • Kommentaren har flyttats till ett separat inlägg.

    Catharina
  • Kommentaren har flyttats till ett separat inlägg.

    Doris N Andersson
  • Kommentaren har flyttats till ett separat inlägg.

    andy
  • Hej!
    Jag köpte en tvättmaskin Cylinda Sverigetvätten N i början av mars månad.
    Vi kanske inte märkte det direkt efter köpet, det brukar vara lite fuktigt i tvättstugan, men nu blir det bara sämre och sämre. Det visade sig att maskinen läker och det är inte lite.
    Vi har ju fortfarande garanti, vad ska vi göra Andrzej

    Andrzej Brejski
  • Jordfelsbrytaren löser ut så fort vi startar tvättmaskinen (Cylinda FT). Vad kan vara fel? Hälsningar Karin

    Karin Eriksson
  • Hej!
    Det är faktiskt omöjligt att svara på.
    Det krävs en felsökning för att kunna konstatera vad felet är

    Mvh

    Lars
  • Kommentaren har flyttats till ett separat inlägg.

    Peter Ring
  • Jag har en ny Tvättmaskin FT 374,levererad från Trettio.se i dag 3Aug-15. Den är inkopplad och vi har startat ett program. Den tar in vatten men spolar samtidigt ut allt hela tiden och programmet startar alltså inte. HJÄLP !!!.

    Robert Norberg
  • Hej!
    Har du hängt upp avloppsslangen enl anvisningen på sidan 3 i bruksanvisningen.
    Om inte så kan vattnet rinna ut samtidigt som den tar in vatten

    Med vänlig hälsning

    Lars
  • Hej. Slangen är upphängd men avloppspumpen går hela tiden och luckan går inte att öppna.

    Robert Norberg
  • Hej igen!
    Då får jag be er att ringa service på tel 0771-252500

    Med vänlig hälsning

    Lars
  • Kommentaren har flyttats till ett separat inlägg.

    Thomas Lennby
  • Hej,

    Jag har en Cylinda Sverigetvätten, typ WM 70.1 inköpt i slutet av oktober 2014.

    För två veckor sedan fungerade maskinen perfekt. Vi har varit borta i tvä veckor och då jag skulle tvätta idag går det inte att stänga luckan.

    I övrigt ser allt ut att fungera. Program kan väljas. Allt på displayen ser riktigt ut. Vattnet är inkopplat och kranen på.

    Hälsningar / Sven

    Sven Molin
  • Hej!
    Vad detta beror på, vågar jag inte svara på utan att en tekniker får undersöka det. Det du själv kan göra är att följa de anvisningar som finns i bruksanvisningen när det gäller felsökning och rengöring.
    Hjälper inte detta rekommenderar jag dig att boka ett servicebesök så att vår tekniker kan komma ut för felsökning och lagning. Gäller det ett maskinellt fel och du uppvisar kvitto på denna, så gäller garantin (Sverigetvätten har 5 års garanti.)

    Är felet inte maskinellt eller om kvitto inte uppvisas vid besök gäller nedan:
    Ett besök från vår tekniker kostar 995 kr och då ingår framkörning och en halvtimmes arbete. Väl på plats får du ett kostnadsförslag av honom. Skulle du anse att det då är värt att laga, så lagar han den och en faktura kommer i efterhand. Anser du att du hellre lägger pengarna på en ny produkt tackar du nej till lagning. Köper du sen en ny Cylinda produkt slipper du betala fakturan på 995 kr om du uppvisar kvittot för oss.
    Besök kan du själv boka på vår sida:
    http://www.cylinda.se/BokaService
    eller tel 0771-252500

    Med vänlig hälsning

    Lars
  • Tack Lars!

    Jag har redan bokat en tekniker som kommer om en vecka. Undrar om det kan vara så att knappen för att låsa upp luckan inte fungerar och ständigt hamnar i "låst upp-läge"? Antar att det är elektronik som styr detta.

    Hälsningar, Sven

    Sven Molin
  • Hej!
    Jag vet faktiskt inte men visst är det som du skriver att det är elektroniken som styr detta

    Med vänlig hälsning

    Lars
  • Hej,
    Jag har en TT42 som följde med vid husköpet och är ca 6 år gammal.
    Den har fungerat utmärkt fram till i går, då den inte släppte ut vattnet och tvätten verkar inte vara sköljd heller.
    Har försökt att starta om ett nytt tvättprogram men nu tar den inte in vatten heller.
    Hittade ett manuellt utsläpp på baksidan så jag hållrer nu på att tömma maskinen.
    Vad kan det vara för fel?

    Lorraine Miles
  • Hej!
    På sidan 9 i bruksanvisningen ser du hur du rengör pumpfiltret.
    Försök med det och om du inte lyckas så kan du boka en service på din maskin

    Besök kan du själv boka på vår sida:
    http://www.cylinda.se/BokaService
    eller via telefon 0771-252500

    Med vänlig hälsning

    Lars
  • Angående luckan som inte stängs på Sverigetvätten:

    Jag har haft kontakten utdragen under två dar och provade nu i morse. Nu fungerar det hela och luckan stängs.

    Jag har nyss avbokat servicebesöket.

    Hälsningar,

    /Sven Molin

    Sven Molin
  • Hej!
    Ok! Bra att det har löst sig.

    Mvh

    Lars
  • Stor beundrare av Cylinda tvättmaskiner sedan 25 år. Nyinvestering i FT5384 har dock ej utfallit till full belåtenhet. Orsaken är att vid tömning låter maskinen som en "mistlur". Hög och konstant ljudnivå som går genom vägar och dörrar. Skall det vara så eller kan en tekniker åtgärda problemet?
    Hälsningar
    Jan Lennart

    Jan Lennart
  • Hej!
    Det är svårt att svara på om ljudet är normalt eller inte utan att en tekniker får undersöka det.
    Det du kan göra är att boka ett servicebesök så att vår tekniker kan komma ut för felsökning och ev åtgärd. Gäller det ett maskinellt fel och du uppvisar kvitto på denna, så gäller garantin om denna är inköpt under det senaste året. Vår garantitid är 1 år från inköpsdatum.
    Är felet inte maskinellt eller om kvitto inte uppvisas vid besök gäller nedan:
    Ett besök från vår tekniker kostar 995 kr och då ingår framkörning och en halvtimmes arbete. Väl på plats får du ett kostnadsförslag av honom. Skulle du anse att det då är värt att laga, så lagar han den och en faktura kommer i efterhand. Anser du att du hellre lägger pengarna på en ny produkt tackar du nej till lagning. Köper du sen en ny Cylinda produkt slipper du betala fakturan på 995 kr om du uppvisar kvittot för oss.
    Besök kan du själv boka på vår sida:
    http://www.cylinda.se/BokaService
    eller tel 0771-252500

    Mvh

    Lars
  • Hej

    Jag har en Cylinda FT11-36.(Sverigetvätten 08) Den löser huvudsäkringen på 16A, efter 8 minuter. (på 40 grader) tid kvar 1,2 5 timmar. Alla åtgärder är gjorda enligt boken. Slangar rensade. Fel på elementet +

    Thomas Schell
  • Hej!
    Eventuellt kan det vara fel på elementet men det kan även vara något annat.
    För att konstatera vad felet är krävs en felsökning.
    Om du vill beställa reservdel: Ring 0771-252500.

    För bokning av service:

    Ett besök från vår tekniker kostar 995 kr och då ingår framkörning och en halvtimmes arbete. Väl på plats får du ett kostnadsförslag av honom.
    Skulle du anse att det då är värt att laga, så lagar han den och en faktura kommer i efterhand.
    Anser du att du hellre lägger pengarna på en ny produkt tackar du nej till lagning. Det minsta vi debiterar för ett besök är 995 kr.
    Tackar du nej till lagning och istället köper en ny Cylinda produkt slipper ni betala fakturan på 995.
    Besök kan du själv boka på vår sida:
    http://www.cylinda.se/BokaService
    eller tel 0771-252500

    Lars
  • Hej. Någon som tänkt på hur dåliga tvättmaskiner det finns? Man tycker det redan suger att boka tvätt-tid, gå upp tidigare på dagen för att hinna med att tvätta innan tvätt-tiden är över och när man fått in tvätten i maskinen så står det att det ska ta 1h50min att tvätta. Ställer timer på mobilen på 2h. Kommer ner till tvättstugan 2h senare o det står 1min kvar på maskinen. Tänker soft 1min, det brukar inte ta så lång tid. Sätter mig på stolen som står på andra sidan av rummet o väntar in att tvätten ska bli klar. 10 min senare börjar jag fundera varför det står fortfarande 1min kvar. Vem fan försöker maskinen lura? Är tvättmaskiner som en tidsoptimistisk kompis som säger att han kommer om 5min men man vet att det tar typ 10min men sen tar det 20-30 min för kompisen att komma. Nu har man hunnit leta upp detta forum och på den tiden har nu maskinen bestämt sig att hoppa upp till 17 min kvar. HUR svårt är det att göra en klocka på en maskin som väger en halv elefant. Mer spänande har mar man ju haft än att vänta på en cylinda-maskin att bli klar. Fast sen o andra sidan han man ju hunnit skriva ner ett o annat skämt om hur dåliga cylinda maskiner är på att kunna klockan så det får man väll vara glad över :)))

    Marcus
  • Hej!

    Tiden som kommer upp i displayen är en uppskattad tid för valet av program. Sedan kan tiden variera beroende på bland annat; mängd tvätt, typ av tvätt, lätt/hårt smutsad tvätt, tillvalsfunktioner.
    Maskinen lägger till tid om man t.ex har mer tvätt i än vid föregående tvättning på samma program.

    Med vänlig hälsning

    Lars
  • Jag kan inte skruva ut pumpfiltret på min FT 374 kan bara vrida ett kvarts varv sedan tar det stopp, vad göra?

    Lars
  • Hej,

    Jag har en Cylinda FT352 och helt plötsligt går inte tvättmedelsluckan (luckan där man fyller på tvätt och sköljmedel) att öppna. Den gick att öppna för några dagar sedan men nu sitter den helt fast.

    Har ni några bra tips för vad man kan göra?

    Hälsningar Henric

    Henric
  • Hej!
    Jag kan tyvärr inte svara på vad som hänt
    möjligtvis att häverten för sköljmedel har åkt upp och spärrat luckan.
    Jag har faktiskt inget bra tips på hur du skall få upp den utan att bruka våld.

    Med vänlig hälsning

    Lars
  • start och av knapp fungerar inte ringt om service för en månad sen men har inte kommit än kanske något man kan få till själv på något sätt

    stefan lönnberg
  • Hej!
    Det ända du kan prova med själv är att hålla inne start/stopp knappen i 5 sekunder för att
    se om den nollställer sig.

    Med vänlig hälsning

    Lars
  • Löste mitt problem att maskinen löste proppen varje gång efter en stund. Tog ut elementet, ett stort jobb, men med värmepistol gick det. Elementet hade en massa sprickor och en del små hål. Värmaren var endast 7 år och vattnet är inte speciellt surt.
    Det måste röra sig om dålig kvalitet !
    Vatten rann in i elementet och kortslöt maskinen. Varför inte köpa en ny maskin ? Jo därför att en granne sagt att de ny maskinerna är sämre och tillverkade i Östeuropa

    Thomas Schell
  • Hej

    När jag rotat i min tvätt och bytt elementet, så upptäcker jag att drivremmen har spruckit.
    Så behöver E4305305 5EPJ 1209 pris 174 kr bytas. Var så vänlig och skicka en ny.
    Mitt kundnummer är 43334.

    Thomas Schell
  • Hej!
    Jag ser att ordern är skriven idag så den är på väg till dig.

    Med vänlig hälsning

    Lars
  • Hej
    Vi har en Cylinda TwinJet A+++ FT 384 TJ. Den löper amok. Centrifugerar ej. På "skjortor" står den på 1 minut i över en timme, men centrifugerar inte.
    På bomull Eco står den lika länge på 8 minuter, men centrifugerar ej.
    Vad ska vi göra?

    Med vänlig hälsning
    Lilian Gimnell

    Lilian Gimnell
  • Hej!
    Tömmer den ut vattnet ?
    Om inte rensa silen

    Ta även bort avloppsslangen till ditt utlopp, och kolla så inte något har fastnat där. Du skall inte ta bort slangen där den sitter fast i maskinen, utan den som går till ditt avlopp. Det har kunnat följt med en krona, knapp eller att det har fastnat en ludd tuss, som sitter fast i slutet på avloppsslangen och blockera. Kolla också så du inte har fått något veck på slangen, och att den sitter upphängd som den ska.

    Om detta inte hjälper så rekommenderar jag er att boka ett servicebesök

    Besök kan du själv boka på vår sida:
    http://www.cylinda.se/BokaService
    eller tel 0771-252500

    Lars
  • Hej!
    Har en Cylinda 2.51 där temperaturen visas i Farenheit...!? Språket hade av någon anledning (klåfingrigt barn??) ändrats t engelska och det har jag ändrat tillbaka till svenska, enligt manualen. Hittar dock ingen beskrivning av hur man ändrar från Farenheit till Celcius...!

    Med vänlig hälsning,

    Lotta
  • Hej!

    TRYCK 5 GGR ENTER SEN 5 GGR P2 AVSLUTA MED PILTANGENT INOM 3 SEKUNDER.

    Med vänlig hälsning

    Lars
  • Tack Lars!!

    Lotta
  • Har en FT5384 och det luktar lite underligt om maskinen vid tvätt. Svag lukt som påminner om bränt bakom maskinen. Den har hoppat över tömning innan centrifugering ibland och då är självklart tvätten blöt när det är 'klart'. Har öppnat luckan i botten och tömt men där var det inte mycket att imponeras över. Då jag tidigare har haft problem med att maskiner helt plötsligt brinner upp i våra uttag blir jag lite orolig att maskinen blivit skadad, speciellt då den knappt är ett år. Får inga felmeddelanden och i övrigt verkar den fungera men det är just lukten som är mest irriterande.

    Med vänlig hälsning
    Henrik

    Henrik
  • Hej!
    Vad detta beror på, vågar jag inte svara på utan att en tekniker får undersöka det. Det du själv kan göra är att följa de anvisningar som finns i bruksanvisningen när det gäller felsökning och rengöring. Hjälper inte detta rekommenderar jag dig att boka ett servicebesök så att vår tekniker kan komma ut för felsökning och lagning. Gäller det ett maskinellt fel och du uppvisar kvitto på denna, så gäller garantin om denna är inköpt under det senaste året. Vår garantitid är 1 år från inköpsdatum.

    Är felet inte maskinellt eller om kvitto inte uppvisas vid besök gäller nedan:
    Ett besök från vår tekniker kostar från 1390 kr. Väl på plats får du ett kostnadsförslag av honom. Skulle du anse att det då är värt att laga, så lagar han den och en faktura kommer i efterhand. Anser du att du hellre lägger pengarna på en ny produkt tackar du nej till lagning. Köper du sen en ny Cylinda produkt slipper du betala fakturan för servicebesöket om du uppvisar kvittot för oss.
    Besök kan du själv boka på vår sida:
    http://www.cylinda.se/BokaService
    eller 0771-252500

    Med vänlig hälsning

    Lars
  • Hej, vi har en FT36 sedan något år tillbaka och den verkar vara lite snurrig just nu. Den värmer förmodligen (vad vi tror) inte vattnet men går ändå vidare i programmet och avslutar precis som vanligt. Är detta möjligt?
    Ingen felkod visas. Vi har känt på vattnet den släpper ifrån sig = kallt och vi har också avbrutit programmet medels en lucköppning mitt i när det borde vara varmt vatten = kallt vatten.
    Ansluten är den som en-fas och vi har en Jordfelsbrytare typA.
    Råd och dåd tack.
    Hls/Kjell

    Kjell Mickelsson
  • Kommentaren har flyttats till ett separat inlägg.

    Bosse A
  • Hej!
    Jag har en Cylinda FT33 med några år på nacken som har fungerat klockrent till nu. Snabbtvätten tog 2 timmar och 5 minuter och normaltvätten 3 timmar och 45 minuter. Är det idé att reparera eller är det bara att byta ut?

    Lena
  • Hej!
    Vad detta beror på, vågar vi inte svara på utan att en tekniker får undersöka det.
    Ett besök från vår tekniker kostar från 1400 kronor. Väl på plats får du ett kostnadsförslag av honom.
    Skulle du anse att det då är värt att laga, så lagar han den och en faktura kommer i efterhand.
    Anser du att du hellre lägger pengarna på en ny produkt tackar du nej till lagning. Det minsta vi debiterar för ett besök är 1400 kr.
    Tackar du nej till lagning och istället köper en ny Cylinda produkt slipper ni betala fakturan för servicebesöket.
    Besök kan du själv boka på vår sida:
    http://www.cylinda.se/BokaService
    eller via telefon 0771-252500

    Med vänlig hälsning

    Lars
  • Hej,har en cylinda tp 80 som trumman har lossnat på vänster sida .Lager och altt är helt,det är den pop nitade delen på trumman som gått sönder.Finns det någon ny å få tag i och vart ska jag vända mig?Skicka gärna svar på min mejl.

    Roger Berglund
  • Hej!

    Gå på vår hemsida under rubriken Support och vidare till reservdelar.
    I fältet "sök på modell" skriver du TP 80 (obs mellanslag)
    där finner du sprängskiss och styckelista på de reservdelar som finns till din maskin
    Om du vill beställa så ringer du 0771-252500

    Med vänlig hälsning

    Lars
  • Hej,

    Har nyss installerat en ny tvättmaskin FT5074 helt enligt instruktion. När vi valt önskat program och trycker på start så händer inget, lampan för tvätt lyser men börjat blinka efter ca halv minut. Luckan låser inte man kan höra ett svagt svagt knäpp vid låset om man sätter örat till men luckan går att öppna.

    Gerry

    Gerry Jönsson
  • Hej!
    Jag kan inte säga vad detta kan bero på.
    Jag rekommenderar er att kontakta service på tel 0771-252500

    Med vänlig hälsning

    Lars
  • Hej

    Jag har en sverigetvätt type wm70.1. det går endast att köra 40-graders program. på 60 eller 95 grader så står den bara och går och går tills man stänger av den! Var kan problemet ligga?

    Henke
  • Hej Henke!

    Jag kan inte säga vad det kan vara för fel. Det behöver en servicetekniker undersöka på plats. Service bokas på vår sida
    http://www.cylinda.se/BokaService

    Anita
  • Kommentaren har flyttats till ett separat inlägg.

    BrittMarie
  • Hej vi har en cylinda FT 272/274. Det har börjat lukta konstigt efter att vi har tvättat, som mögel. Vi har rengjort som vi ska. Vad beror det på?
    Mvh Ulrika

    Ulrika Lindersson
  • Du kan rengöra trumman med följande procedur.
    Prova med att tillsätta cirka 30 gram citronsyra i tvättmedelsfacket och kör tvättmaskinen tom i 90 grader. Kör sedan maskinen tom en gång till i 90 grader med vittvättmedel. Detta rengör alla ytor inne i maskinen där vatten kommer åt.

    • Ha alltid luckorna öppna när maskinen inte används.
    • Tvätta i högre temperaturer, 70–90 grader, med jämna mellanrum, med vittvättmedel l.

    • Underdosera inte tvättmedel.

    Med vänlig hälsning

    Lars
  • hej
    en FTTK 4940 tar in vatten sen händer det inget mer, några tips.

    Martin
  • Hej!
    Vad detta beror på kan jag inte svara på
    utan att en tekniker får undersöka det. Det du själv kan göra är att följa de anvisningar som finns i bruksanvisningen när det gäller felsökning och rengöring. Hjälper inte detta rekommenderar jag dig att boka ett servicebesök så att vår tekniker kan komma ut för felsökning och lagning. Gäller det ett maskinellt fel och du uppvisar kvitto på denna, så gäller garantin om denna är inköpt under det senaste året. Vår garantitid är 1 år från inköpsdatum.

    Är felet inte maskinellt eller om kvitto inte uppvisas vid besök gäller nedan:
    Ett besök från vår tekniker kostar från 1400 kr. Väl på plats får du ett kostnadsförslag av honom.
    Besök kan du själv boka på vår sida:
    http://www.cylinda.se/BokaService
    eller tel 0771-252500

    Lars
  • Kommentaren har flyttats till ett separat inlägg.

    Peter Öberg
  • Kommentaren har flyttats till ett separat inlägg.

    Lars W
  • På grund av väldigt många olika ärenden som hamnar i denna tråd så har vi valt att ta ut dem senaste kommentarerna till egna ärenden och stänga denna tråd.

    Nedan finner ni dem flyttade kommentarerna:
    inlägg 1: http://kundservice.cylinda.se/org/cylinda/d/ft7...
    Inlägg 2: http://kundservice.cylinda.se/org/cylinda/d/sve...

    Ronny
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.