Cylinda DM 3005 felkod E02

Min DM tar inte in vatten, kranen för vattentillgång är öppen med den tar ändå inte in det,  vad ska jag göra den är ca 1 år gammal

Kommentarer

  • Hej,

    Det är svårt att svara på vad som är fel på din produkt utan att vi har fått felsöka den. Prova gärna att rengöra filtren enligt bruksanvisningen sidan 32.
    Du är välkommen att boka ett servicebesök via vår hemsida eller genom att ringa oss på 0771 - 25 25 00.
    Ett servicebesök från oss kostar från 1414:- ink. moms. Då ingår besökskostnaden och 1 timmes arbete. Reservdelar och ytterligare arbetstid kan tillkomma.
    Omfattas din produkt av garanti och felet är garantigrundande blir undersökningen och åtgärd av din produkt kostnadsfri.
    Med vänlig hälsning

    Emil Kundserviceagent
  • Hej har lite problem med fördröjningstekniken Sätter jag på maskinen vid ca 13 30 så är den färdig kl 20 30 ca Maskinen precis ny flyttade in 27 aug Har försökt många gånger även andra familjemedlemmar
    Elisabeth
    Elisabeth
  • Hej Elisabeth,

    Det är jättesvårt att svara på vad problemet beror på utan att vi har felsökt produkten på plats. I första hand hänvisar vi till bruksanvisningen men räcker inte den så får vi boka en servicetekniker som kommer ut på plats.
    Det ni kan prova är att hålla in startknappen intryckt 5 sekunder för att nollställa maskinen, göra en reset. Prova därefter att välja ett nytt program och se om det blir bättre.

    Kvarstår felet och ni behöver boka service så kan ni antingen ringa oss på
    0771-252500 eller boka via https://www.cylinda.se/bokaservice
    Ett servicebesök kostar från 1414 kr inkl. moms och det ingår en timmes arbete.
    Har ni garanti så vänligen visa inköpskvitto / garantibeviset för teknikern på plats.
    Garanti gäller inte om det är handhavande fel eller yttre påverkan på produkten.

    Med vänlig hälsning
    Linda Kundserviceagent
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.