Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Konstigt ?

Hej Cylinda! Jag tycker er support verkar vara något dåliga på att hålla de dom lovar! Igår tog jag ledigt från jobbet 08-11:30 för att sitta hemma och vänta på en service tekniker till vår tvättmaskin, han skulle dyka upp mellan 8-11 . Visst inga problem tänkte jag bara de blir någon ordning på tvättmaskinen. Klockan 11;15 har ingen dykt upp var på jag ringer er support och frågar. Nej här är inget inbokat först den 27/2 och en helt annat tid. Han lovade att kolla upp detta och höra av sig under dagen! Jag tycker de här är för jävla dåligt! För de första har jag suttit hemma en halv arbetsdag helt i onödan! För att sedan vänta på svar varför och man hör inte av sig! Min fråga är nu, tycker Cylinda att man alltså ska behöva sitta hemma totalt en hel arbetsdag för att få sin tvättmaskin på garanti lagad? Jag hoppas verkligen ni funderar på att ge mig någon form av ersättning! Med vänlig hälsning, Jesper Eriksson 
Jag bifogar Smset så ni kan stämma Av med datumet som inte fanns....

Kommentarer

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.