Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Leverans????

Mina föräldrars frys pajade, jag ringde o bokade in tekniker. Han kom och arbetade med sin dator?? i en timme och därefter började han med frysen. Det var något kontaktfel, han sa till min mamma att om den pajar igen är det bättre att köpa. Den pajade mindre än 24 timmar efter hans besök. Ringde er och ifrågasatte vad han hade gjort men fick ingen hjälp med det.
De har nu köpt ny kyl och frys via Elgiganten, Helsingborg, leveransen är beräknad till den 29 september vilket inte är acceptabelt. Det måste kunna gå att leverera varorna fortare, med tanke på vad teknikern gjorde eller inte gjorde. Frysen funkar ju fortfarande inte!!!
Deras nr ang. lev: U1ZYLL8E,
Ingela Borg Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Ingela!
    Angående leveransen så är U1ZYLL8E inget nummer vi känner igen eller får någon sökträff på. Vänligen be Elgiganten kontakta oss, tack!
    Med vänlig hälsning, Martin Cylinda

    Martin Cylinda Service

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan bli synligt för alla.
Din e-post visas aldrig publikt. Läs vår policy