Till senaste kommentaren

Skadade varor i samband med frys som inte fungerar. Tacksam för ersättning!

Tommie Andersson Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Tommie,

    Vad tråkigt att höra att frysen inte fungerar som den skal. Självfallet ställer vi oss till rådighet för en eventuell ersättning.

    I tillägg till bilder behöver vi ett kvitto som styrker matvarornas pris samt servicenummer du fick från oss i förbindelse med felanmälan av frysen (Ex. SV12345678).
    Maila detta till kundservice@cylinda.se så hjälper vi dig vidare.

    Om kvitto saknas kan vi erbjuda en presentkort på ICA á 500 kr.

    Med vänlig hälsning,
    Emil Kundserviceagent
  • Tråkigt att ni inte kan ansvara för att en av era produkter går sönder. Frysen levererades i okt - 18 och servicetekniker var hos oss vid två tillfällen för att försöka korrigera felet. När övre facken i frysen inte fungerar och maten blir mjuk får vi frysen utbytt. Som ni förstår har vi inte några kvitton kvar.
    Återkommer med servicenummer.
    Tommie
    Tommie Andersson
  • Servicenummer
    Sv 1905070189
    Tommie Andersson
  • Servicenummer
    Sv 1905070189
    Tommie Andersson
  • Jag är hyresgäst på Hembla och min kyl gick sönder och all mat kastades , en tekniker kom den 15/10 och idag 25/10 har den pajat igen och det är fredag kan ni skicka en tekniker så fort det går kan inte vara utan mat 1 vecka till
    Barbara Xenikoudakis
  • Hej Barbara,

    Vi har skapat serviceärende SV1910280224 och vi tidsbokar med er snarast möjligt.

    Med vänlig hälsning
    Linda Kundserviceagent
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.